Тематично-літературні
Шкільні твори
До творів автора:
- Про байки
- Про війну
- Антивоєнний пафос у творчості визначних письменників XX століття (1 варіант)
- Антивоєнний пафос у творчості визначних письменників XX століття (2 варіант)
- Трагедія Другої світової війни у зарубіжній літературі (на матеріалі творів Г. Белля та В. Бикова)
- Про казки
- Пригоди кота Кузі (власна казка)
- У чому справжня краса людини (за казками О. С. Пушкіна "Казка про мертву царівну та сімох богатирів", О. Вайльда "Зоряний хлопчик" та "Щасливий принц", Г. К. Андерсена "Снячий королева")
- Кому і як дістається щастя (за казками "Пані Метелиця", Ш. Перро "Попелюшка", С. Маршака "Дванадцять місяців")
- Ще 3 шкільні твори →
- Про книги
- Про кохання
- Любов завжди таємниця (за творами О. Купріна та І. Буніна)
- Три зустрічі з коханням (за ліричними творами Пушкіна, Тютчева, Блока)
- Про літературний процес
- "Типовий герой у типових умовах" — епоха реалізму
- Постмодернова віртуальність літератури нашого часу (твір-лекція для однокласників)
- Особливості французького символізму. Логічно-інтелектуальна схема
- Ще 9 шкільних творів →
- Про літературних героїв
- Що поєднує юних героїв Дж. Олдріджа і М. Шолохова?
- Два народи — дві героїні (Наташа Ростова і Скарлет О'Хара)
- Діалог між Гуллівером і Шерлоком Холмсом, який можна було б уявити
- Ще 2 шкільні твори →
- Про поезію
- "З того, як людина ставиться до поезії Тютчева і Фета, можна судити про її художній смак". Що ви думаєте про це твердження?
- "Про неясне говорили неясно" (за творчістю П. Верлена, А. Рембо і С. Малларме) (1 варіант)
- Моє знайомства з поезією поетів-символістів
- Ще 8 шкільних творів →
- Про прадавню літературу
- Спростувати чи довести тотожність "середні віки — темнота"
- Давньогрецький театр
- Їхні пам'ятники міцніші від бронзи й міді (за творчістю Горація та Овідія)
- Ще 7 шкільних творів →
- Про природу
1 2