Проаналізуйте мову оповідання. Які художні засоби використав автор?

Відповідь на контрольне запитання

Мова оповідання містить багато слів, характерних для тієї епохи: економ, економія, царина, молодиця, батіг, кожух, тин, ломака. В оповідання є багато фразеологізмів. Вони пожвавлюють і забарвлюють мовлення головного героя та допомагають розкрити риси його характеру. Наприклад, "утла на здоров'я", "тиче кислиці", "дала прочуханки", "в душі похололо". В оповіданні є такі порівняння: "плазує, неначе пасеться, гадюка, довга, як батіг", "ми усі стали чорні, як чорти", "от я скочу так, як плигають парубки з каменя або з гатки в воду"; епітети: "капосна молодиця", "добра прочуханка"; метафори: "тягне мене та й тягне на вигін до компанії"; "під мостом дзюрчить малесенька річечка по камінцях", "задивився на потічок, як він булькотить, переливаючи воду з камінчиків на камінчики", "здавалось, що тато от-от винесе мені з пів клунка кислиць на снідання"; гіпербола: "здалося мені, що от-от гадюки вилізуть з нори й обкрутяться кругом рук, кругом ніг, кругом шиї та й задушать мене, а жаби наскакають та й укриють мене всього".