Наразі ми є свідками неймовірного прогресу, нові технології та ШІ проресують та підприємці активно залучають їх до своєї діяльності. Одним з найпопулярніших інструментів для товарного бізнесу є CRM-система. Завдяки вбудованим можливостям автоматизації, компанії уникають ручного втручання під час виконання більшості рутинних задач, тим самим звільняючи час на реальні продажі. Крім того, статистика Salesforce свідчить про те, що у 2025 році близько 77% українських компаній вже впровадили CRM та спостерігають підвищення конверсії щонайменше на 35%. Давайте поговоримо детальніше.
SITNIKS CRM — це сучасне рішення для оптимізації та автоматизації бізнес-процесів. Система пропонує 100+ інтеграцій з передовими платформами (служби доставки, платіжні системи, фіскалізація, телефонія, чати та месенджери, тощо), та потужні аналітичні можливості для вивчення ключових показників. Які ще переваги є у інноваційної CRM та як підприємці використовують їх у своєму бізнесі, ми розберемось далі.
Ключові переваги SITNIKS CRM для товарного бізнесу
- Фінансовий контроль.
CRM-система дозволяє провести інтеграцію з обліковими системами та відстежувати витрати і доходи компанії. Використовуючи сучасний інструмент, вам більше не потрібно власноруч створювати звіти та витрачати цілі дні на відстеження витрат. Переглянути транзакції по кожному замовленню? Легко! З SITNIKS CRM фінансовий облік займає менше 1 хвилини! - Автоматизація взаємодії зі споживачами.
Якщо менеджери вашого магазину щоденно обробляють 100+ — це не ок! Автоматизація допомагає уникнути ручного втручання під час відповідей на повідомлення, оформлення замовлень, створення ТТН, розсилок, звітності та ін. Це сприяє підвищенню продуктивності співробітників на 50% та знижує стрес на робочому місці. Помилки під час взаємодії з клієнтами та у звітах? Можете забути — якщо у вас є CRM! - Інтеграція з платіжними сервісами та службами доставки.
Інтеграція SITNIKS CRM з поштовими службами (Нова Пошта та Укрпошта) поліпшує процес доставки товарів, дозволяючи ретельно стежити за замовленнями та автоматично сповіщати покупців про статус посилки. А модуль Sitniks Pay — це справжній рятівник для тих, кому набридло вручну відстежувати транзакції та мріє нарешті забути про плутанину в платіжках. Інноваційний платіжний інструмент для вашого бізнесу — це Sitniks Pay. - Керування складом.
CRM-система дозволяє керувати запасами на складі завдяки автоматичному відстеженню залишків товарів та точному обліку запасів. Система може сповістити про дефіцит певного товару, що допомагає уникнути нестачі та оптимізує склад. - Безпека транзакцій.
90% користувачів схильні співпрацювати з тими компаніями, що мають прозору систему транзакцій та не вимагають введення особистих даних. SITNIKS CRM здійснює автоматично перевірку кожної транзакції, щоб захистити дані та уникнути шахрайства.
SITNIKS CRM допомагає товарному бізнесу налагодити всі процеси, починаючи від комунікації з покупцями, закінчують управлінням складськими приміщеннями. Система адаптується до особистих вимог кожного бізнесу та дозволяє налаштувати необхідні інтеграції. Скориставшись безкоштовним пробним періодом (14 днів), користувачі можуть самостійно ознайомитися з функціоналом CRM та переконатися у всіх перевагах її використання.
Досягнення SITNIKS CRM: Окрім того, що SITNIKS CRM вже допоміг оптимізувати діяльність сотні компаній в Причорномор'ї та користувачі відмічають зручність та простоту рішення, система досягла значних успіхів серед конкурентів та потрапила до списків Forbes. Згадка Forbes Ukraine про інноваційну систему SITNIKS CRM свідчить лише про те, що стартап стрімко розвивається, досягає нових висот та викликає довіру. SITNIKS успішно відповідає на всі виклики сьогоднішніх реалій бізнесу та продовжує захоплювати увагу тисячі підприємців по всьому світу.