З якою метою письменник удається до такого композиційного прийому, як перенесення читача в минуле, а потім назад?

Відповідь на контрольне запитання

У першому розділі спочатку розповідається про Климкову подорож степом, а потім з'являється екскурс у минуле, у якому розповідається про життя хлопця з дядьком Кирилом, про загибель дядька і похорон. Після цього автор переносить читача знову у степ, де Климко зустрічає солдата-чеха і отримує плащ-палатку і галети. У другому розділі, на його початку, знову є екскурс у минуле, де розповідається про аптекаря Бочонка і про те, як німці розбомбили усю станцію, де жив хлопець. Після цієї розповіді читач знову опиняється з Климком у степу, де у вибалку хлопець знаходить картоплини. Далі знову є екскурс у минуле, де розповідаються про червиві сухарі, які дала на дорогу Климкові жінка діда Бочонка. Потім автор повертає нас у степ, Климко вирушає в дорогу і знову згадує своє життя на станції. Після цих спогадів хлопець приходить у якесь містечко.