Українські маркетплейси: двигун економічного зростання

Поява та стрімкий розвиток українських маркетплейсів стали проривом для економіки. Такі онлайн-платформи не лише змінили спосіб, у який ми здійснюємо покупки, але й стали потужним інструментом для розвитку малого та середнього бізнесу. А отже, це вплинуло на економічне зростання. Один із нових українських маркетплейсів, який пропонує дуже вигідні умови, — https://umall.ua/. Розкажемо, що це за платформа, і чим вона цікава для користувачів. Читайте далі – буде цікаво!

Валив маркетплейсів на бізнес та споживчий ринок

Формат маркетплейсу, де в одному місці можна знайти сотні пропозицій від різних продавців, припав до душі всім зацікавленим сторонам: бізнесу та споживачам. На те є чимало причин.

Для бізнесу відкриваються такі можливості:

  • демократизація доступу до ринку. На маркетплейсах малий та середній бізнес може конкурувати з великими компаніями на рівних умовах;
  • підвищення продажів. Це досягається завдяки широкій аудиторії потенційних клієнтів;
  • зменшення витрат. Чимало маркетингових витрат бере на себе онлайн-платформа;
  • спрощення процесів. Це стосується створення магазину, управління продажами тощо.

Звісно, і покупці оцінили зручність маркетплейсів. Насамперед це доступ до великого асортименту. Тут багато товарів за різними цінами, можна порівняти та вибрати оптимальний для себе варіант.

А ще це зручність купівлі, оскільки не треба реєструватись на десятках окремих сайтів. По-друге, гарантована репутація, тобто за дії продавців також несе відповідальність маркетплейс, у разі виникнення проблемного питання розв'язати його стає простіше. Важливий момент — уніфіковані умови оплати, доставки.

Переваги та недоліки українських маркетплейсів у порівнянні з закордонними

Формат маркетплейсу не новий, причому в Україну він прийшов відносно нещодавно. Вітчизняні майданчики мають багато переваг, серед них:

  • розуміння місцевого ринку. Це дуже важливо для специфічних товарів, тому асортимент в українських маркетплейсах більш релевантний до потреб споживачів;
  • підтримка українських виробників;
  • конкурентні ціни, у тому числі завдяки широкому представленню саме вітчизняних товарів;
  • зручний інтерфейс та локалізація, швидка та доступна за ціною доставка.

Що стосується недоліків, то на сьогодні асортимент на українських платформах у порівнянні з іноземними все ж менший, та й умов для міжнародної торгівлі немає. Однак це не так суттєво для вітчизняного споживача.