Поява та стрімкий розвиток українських маркетплейсів стали проривом для економіки. Такі онлайн-платформи не лише змінили спосіб, у який ми здійснюємо покупки, але й стали потужним інструментом для розвитку малого та середнього бізнесу. А отже, це вплинуло на економічне зростання. Один із нових українських маркетплейсів, який пропонує дуже вигідні умови, — https://umall.ua/. Розкажемо, що це за платформа, і чим вона цікава для користувачів. Читайте далі – буде цікаво!
Валив маркетплейсів на бізнес та споживчий ринок
Формат маркетплейсу, де в одному місці можна знайти сотні пропозицій від різних продавців, припав до душі всім зацікавленим сторонам: бізнесу та споживачам. На те є чимало причин.
Для бізнесу відкриваються такі можливості:
- демократизація доступу до ринку. На маркетплейсах малий та середній бізнес може конкурувати з великими компаніями на рівних умовах;
- підвищення продажів. Це досягається завдяки широкій аудиторії потенційних клієнтів;
- зменшення витрат. Чимало маркетингових витрат бере на себе онлайн-платформа;
- спрощення процесів. Це стосується створення магазину, управління продажами тощо.
Звісно, і покупці оцінили зручність маркетплейсів. Насамперед це доступ до великого асортименту. Тут багато товарів за різними цінами, можна порівняти та вибрати оптимальний для себе варіант.
А ще це зручність купівлі, оскільки не треба реєструватись на десятках окремих сайтів. По-друге, гарантована репутація, тобто за дії продавців також несе відповідальність маркетплейс, у разі виникнення проблемного питання розв'язати його стає простіше. Важливий момент — уніфіковані умови оплати, доставки.
Переваги та недоліки українських маркетплейсів у порівнянні з закордонними
Формат маркетплейсу не новий, причому в Україну він прийшов відносно нещодавно. Вітчизняні майданчики мають багато переваг, серед них:
- розуміння місцевого ринку. Це дуже важливо для специфічних товарів, тому асортимент в українських маркетплейсах більш релевантний до потреб споживачів;
- підтримка українських виробників;
- конкурентні ціни, у тому числі завдяки широкому представленню саме вітчизняних товарів;
- зручний інтерфейс та локалізація, швидка та доступна за ціною доставка.
Що стосується недоліків, то на сьогодні асортимент на українських платформах у порівнянні з іноземними все ж менший, та й умов для міжнародної торгівлі немає. Однак це не так суттєво для вітчизняного споживача.